murat çakır

11-12 TEMMUZ CUMARTESİ VE PAZAR GÜNLÜK DİDİM TEKNE TURU
ULAŞIM+TEKNE TURU+ÖĞLE YEMEK DAHİL 150.TL

REZ:02324260069-05553863672
Sabah 06:30 da belirtilen yerlerden hareket ile Didim'e giriş. 10:00 da tekneye biniş ve hareket.
Açık denizde ve 3 koyda yüzme molalarında sonra öğle yemeği teknede (köfte + tavuk + makarna + salata )
16:30 da Didim'e dönüş ve 1 saat sahilde serbest zaman
06:30 Şirinyer Eroğlu İşmerkezi önü
06:45 Üçyol Metro
07:00 Gaziemir Migros önünden
Siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz ve yolda vereceğimiz kısa molanın ardından Didim’e varıyoruz ve bizi Altınkum’da bekleyen teknemize binerek gezımıze başlıyoruz
İlk durak Cennet adası.

Altınkum’dan rahat seyredilen bu küçük adanın kuzeydoğu limanında yaklaşık 20 dakika yüzme molası var.

ilki reis Ardından sırasıyla:

cennet koy,
akvaryum koy,
akademi koy,
dalyanaki koy,
doğal koy olarak adlandırılan koyları gezdikten sonra akşam 16:30 sularında Altınkum’a geri dönüyoruz.

Öğle yemeği geziye dahil, duruma göre mangal, misafir sayısına göre bunun için günlük alışveriş yapılır.

Tekne personelimiz gezi süresince sizlere elinden gelen en iyi hizmeti sunar.

Hem eğlenceli bir gün geçirirsiniz; hem de denizin güneşin tadını çıkarırsınız.

İlki H. Reis teknesiyle çıkacağınız günlük tekne gezimize 0-6 yaşına kadar olan yolcularımız ücret ödemeden katılırlar.